För mycket alkohol

Det har blivit lite väl mycket alkohol de senaste tre veckorna (läs: tre månaderna). Jag känner att träningen inte ger någonting när man varje lördag laddar kroppen med kalorifylld färgglad vätska och sedan äter kvart i två-hamburgare på natten för att sedan vakna upp dagen efter och vara sugen på godis, pizza, Ahlgrens bilar-glass och annat bakis-krubb. Så därför tänker jag hålla mig till två glas vin hädanefter and nothing more. Fast jag vet att det bara kommer hålla i sisådär en helg för nästa helg är det både oktoberfest och Hela huset och då kommer det se lite lamt ut med ett glas torrt vitt vin när alla andra dricker tysk-importerad öl.

Man kan ju undra hur kändisar som Eva Mendes och Kate Moss kan supa like hell och ändå ha en killer-body. Well, svaret stavas kokain. Kokain tar bort hungerskänslorna så man kan egentligen bara leva på snö och förlora tio kilo in no time. Enda nackdelen är väl att kokain är olagligt, oerhört beroendeframkallande och ofta slutar med rehab eller döden.


Bild:
www.realtid.se

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Vart har du sett att eva mendes tar candy? :-S Människor som tar kokain behöver i regel inte dricka ju, du såg väl Victoria secret modellerna i NY, de drack inte..

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Candy, vilket töntigt ord på en sådan livsfarlig drog.



Jag har bara sett Mendes röka som en borstbindare men hon hamnade ju på rehab förra året på grund av kokain-innehav. Ja, det är väl klart att de kan ta kokain istället för alkohol, du slipper ju bakfyllan.

2008-09-17 @ 20:03:30
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback