Autumn fashion

Så här tycker jag om höstens trender:

1. Spets
- Jag har alltid gillat spets men tänker inte köpa något nytt utan istället använda mina gamla spetsplagg
2. Höga stövlar - Hell yeah! Jag använder mammas lårhöga mockastövlar från 80-talet
3. Vadlånga kjolar - Nej, usch, det är till och med fult på gamla tanter
4. Baggy jeans -  I like it
5. Det dressade modet - Mycket klassiskt och stilrent som passar på de flesta
6. Halvöppna, typ håliga skor - Vita strumpor med spetskant i skor med öppen tå är riktigt gulligt
7. Kilklackar - Perfekt om man inte hanterar konsten att gå i högklackat ordentligt
8. Capen - Njae
9. Leopardmönstrat - Nej, usch. Funkar på skor eller accessoarer men inte på kläder
10. Kappor i glada färger - Ja, djuplila eller knallrosa! Ge mig!
11. Rutigt - Fint i lagom mängd
12. Väst - Har precis införskaffat en mini-jeansväst
13. Hatt och andra huvudbonader - Jag använder basker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback