Look out

KLÄDER
Skor:
Är kär i mina nya färgglada pumps från Topshop
Sneakers: Vita converse eller Reebok
Jeans: Cheap monday
T-shirt: Älskar t-shirts med roliga tryck
Underkläder: Hipsters från Sloggi

ACCESSOARER
Väska: Min LV såklart!

Plånbok: Svart skinn från Esprit
Solglasögon: Mina Rayban wayfarers
Klocka: Rolex (fejk)

BADRUM
Tandkräm: Aquafresh
Tvål: Milk and honey
Parfym: Just nu är det Christina Aguilera
Huvudvärkstablett: Alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa blåbär
Vin: Både rött, vitt och rosé funkar
Bröd: Grovt
Glass: Pecannöt

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Anne & co i Borlänge
Bostad: Lägenhet på 60 kvm
Mobiltelefon: Sony Ericsson z500i
Färdmedel: Toyota yaris -02


Kommentarer
Postat av: Fru K

Var länge sedan jag listade, så jag rippar idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback