Välgörenhet

Först la jag ut skor på Tradera för att jag trodde jag skulle få lika usel lön som förra månaden och då får man ta till andra metoder för att kunna betala hyran (nja, riktigt så illa var det inte men ändå). Men i går fick jag i alla fall en bra lön så alla pengar jag tjänar den här gången på Tradera går oavkortat till barnhemmet i Tanzania. Blir nog ett par hundralappar i alla fall. På lördag ska jag skramla sparbössan och tigga pengar av gagnsingar (som är kända för att vara snåla, men å andra sidan är de väldigt givmilda och skänker säkert en och annan slant). Välgörenhet är något jag skulle kunna syssla med på heltid, det är så himla roligt att göra andra människor glada.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer att vara på tiggarplatsen och donera alla min tillfälliga växelslantar i din bössa gumman =) Mötte dig nyss tror jag? Är du på jobbe?

Postat av: Angelica Lindvall

Johanna: Naaw, gullunge. :) Nja, inte vet jag..? Jag åkte från Bäsna (lunch) för en stund sedan..

2008-11-27 @ 13:38:31
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja med precis det ja! =) Då åkte jag hem från jobbet. Men kika gärna in här imorgon om du jobbar och har lunch.. fast nu när jag tänkte efter så är jag inte hemma då =P haha.. knäppo jag.

2008-11-27 @ 15:57:48
URL: http://wigwam.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Johanna: Ja, du är lite lätt störd.. men himla söt. ;)

2008-11-27 @ 17:57:16
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback