Utfrågning

Det var länge sen vi hade en frågestund! Så ta chansen att fråga ut mig om allt mellan himmel och jord! Jag svarar på frågorna i samma inlägg lite senare i dag.

UPDATE: Här kommer svaren på frågorna!

Vilken skostorlek har du?
36-37

Vilken är din favoritblogg?
Ingen alls men jag läser alltid bloggarna som jag har i min länklista

Vad äter du helst på julbordet?

Köttbullar, hästkorv och äggröra, jag gillar inte skinka, kalvsylta, dopp i grytan och allt det som man SKA äta

Är du fördomsfull?
Jag försöker att inte vara det men ofta besannas mina fördomar så jag vet inte riktigt vad jag ska säga...


Vilka länder har du varit i?

Sverige, Norge, Finland, Danmark, Spanien, Grekland, Bulgarien, Turkiet, England, Wales, Skottland (om dessa nu räknas som länder), Ryssland, USA, Thailand, Malaysia, Singapore, Frankrike och snart Tanzania!

Favoritresmål?
New York och Koh Samui

Skulle du vilja flytta utomlands, vart i så fall?
Vartsomhelst, Norge, Frankrike, Polen, Saudiarabien..

Skulle du kunna förlåta otrohet?

Min spontana tanke är nej men skulle jag ha en man och barn ihop med denne så vete fan.. Men fanskapet skulle i alla fall först bli utkastad och sedan böna och be om att få komma tillbaka. Och efter tre dygn av japansk tortyr så skulle jag överväga saken.

Mest för att jag är nyfiken men har du bestämt dig för vilket gym du ska köra på i vår?

Jag är kvar på Friskis men sedan blir det Nautilus till hösten.

Varför tycker du tribaler är fult och varför har du tatueringar?
Jag tycker inte att alla tribaler är fula (min är ju snygg!) men jag tycker det är otroligt fult och avtändande med
stora tribaler i form av feta kräl-mönster runt överarmarna. Att jag själv har tatueringar är för att jag tycker det är fint att smycka kroppen och för att mamma inte lät mig pierca mig men däremot tyckte hon det var okej med tatueringar.


Vad är du mest nöjd med respektive missnöjd med i ditt utseende? Skulle du kunna tänka dig att göra skönhetsoperationer och vad i sådana fall?
Jag är nöjd med helheten och har inga komplex men det är klart att man gärna vill gå ner i vikt eller ändra hårfärg ibland.. Jag skulle inte göra skönhetsoperationer i syfte att se "vackrare ut" utan bara om jag var med i en olycka, till exempel blev svårt brännskadad.

Vad tycker du om Blondinbella?
Hon är en väldigt duktig entreprenör, en driven ung tjej som vet vad hon vill. Däremot håller jag inte med i allt hon säger och jag kan också tycka att hon har fel argumentationsteknik ibland.


Kommentarer
Postat av: Nils

Vilken skostorlek har du? Vilken är din favoritblogg? Vad äter du helst på julbordet?

2008-11-27 @ 17:07:59
Postat av: Emma

Är du fördomsfull?

Postat av: Karen Ek

Vilka länder har du varit i? Favoritresmål? Skulle du vilja flytta utomlands, vart i så fall?

2008-11-27 @ 17:59:12
Postat av: Anonym

Skulle du kunna förlåta otrohet?

2008-11-27 @ 17:59:53
Postat av: Sönnta

Mest för att jag är nyfiken men har du bestämt dig för vilket gym du ska köra på i vår?

2008-11-27 @ 20:14:34
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Bobbi

Varför tycker du tribaler är fult och varför har du tatueringar?

2008-11-27 @ 21:39:56
Postat av: Jenny

Vad är du mest nöjd med resp. missnöjd med i ditt utseende? Skulle du kunna tänka dig att göra skönhetsoperationer och vad i såna fall?

2008-11-27 @ 23:10:03
Postat av: Anonym

Vad tycker du om blondinbella?

2008-11-28 @ 08:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback