Tre små ting

Utmaning från Liza!

Tre saker som skrämmer mig:
    * Döden
    * Att vara singel och barnlös efter 45
    * Fundamentalister

Tre personer som får mig att skratta:
    * Min morbror Jonas
    * Magnus Betnér

    * Kenny i South Park

Tre saker jag älskar:
    * Mina fotoalbum med alla fina minnen
    * Min walk in closet
    * Min dvd-samling


Tre saker jag hatar:
    * Krig
    * Fördomar
    * Mobbning bland barn och vuxna


Tre saker jag inte förstår:
    * Hur rymden kan vara oändlig men ändå hela tiden utvidgas
    * Vad Mona Lisa egentligen menade med sitt leende
    * Hur jag kunde få MVG i filosofi och psykologi


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

    * Mp3
    * Laptop
    * Kamera


Tre saker jag gör just nu:

    * Suktar efter ett glas vatten och en huvudvärkstablett
    * Svarar på sms
    * Bloggar


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

    * Skriva en bok och helst få den utgiven
    * Resa jorden runt
    * Skaffa ett fotbollslag med ungar


Tre saker jag kan göra:
    * Andas
    * Dricka sju tequila på raken och lyckas stå upp i hela 37 minuter
    * Skriva


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Bruce Springsteen
   * Din mamma för mammor har alltid rätt
   * Radio Dalarna P4 med Brus och kompani

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

    * Ryska
    * Italienska
    * Latin


Tre favoriträtter:
    * Filé mignon
    * Hawaii pizza med banan och bearnaisesås, ja, det låter äckligt men är sinnessjukt gott
    * Ahlgrens bilar-glassen på McDonald´s

Jag utmanar: Mikaela, Filippa och Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback