Afrikas drottning

Just nu är det bara Tanzania i mitt huvud. Jag håller på att skaffa sponsorer som kan stödja projektet och skänka pengar till barnen. Jag hoppas innerligt att fler vill skänka pengar med tanke på att jag själv personligen åker ner med pengarna och ser till att de kommer till användning. Det funkar tyvärr inte att skänka saker som kläder, leksaker och dylikt eftersom jag kommer resa med väldigt lite bagage och dessutom har mina kontaktpersoner sagt att de vill att vi nyttjar den lokala marknaden nere i Tanzania. Dessutom är det ju bättre om jag får sitta själv ihop med barnen och låta dom bestämma vad vi ska köpa.

Åh, det här kommer bli så himla kul! Jag är sjukt taggad. Om ni vill veta hur vackert det är i Tanzania tycker jag att ni ska besöka min gamle högstadielärares hemsida
www.ragnarnyberg.se. En otroligt begåvad fotograf och lärare som jag beundrat sedan tolvårsåldern.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh, Ragge! Är det inte Ragge? Jag kommer ihåg hur gott alla pratade om honom, och en dag var jag med i Djuråsskolan, och då kommer jag ihåg att han pekade finger till någon. Åh, Ragge, vilken sköning alltså.

Postat av: Angelica Lindvall

Emma: Nej, det är inte den Ragge du syftar på, han heter Nyrén i efternamn. :)

2008-11-15 @ 21:31:11
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback