Jag fryser ihjäl, det är så kallt

Jag är som vanligt alldeles felklädd. Två minusgrader och snöstorm och lilla fröken Pimpinett åker till jobbet klädd i kjol och strumpbyxor. Jag trodde att det skulle räcka med halsduk och armvärmare. Med andra ord, skulle bilen inte starta så skulle jag frysa ihjäl som en man i Ludvika gjorde i helgen efter att ha kört fast med bilen. Den andre passageraren blev kraftigt nedkyld. Fruktansvärt. Tur ändå att man är tjej och har lite mer underlagsfett. Jag visste väl att ostbågsfettet var bra till något!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fyfan vad ostbågarna och det extra fettet är funktionellt ibland ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Emma: Indeed! :D

2008-11-24 @ 20:58:23
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback