Ikea-fynd

     

Jag lovade ju bilder på saker jag köpte på Ikea förra helgen. Och här kommer det lite smått och gott. Jag köpte lite väldoftande krimskrams och ett svart fat som jag dekorerade så fint. Utöver det blev det två vägghyllor (LACK) som monterades upp ovanför tjockteven och min dvd-samling i färgordning. Jag gjorde också ett mindre dekorationsfat bredvid tjockteven. Och ja, där står också min fina skolåda med SATC-avsnitt.



Jag har också gjort lite andra fynd. Bland annat den här fina Andy Warhol-inspirerade tavlan på Marilyn Monroe för 200 kronor på Gallerix. Dessutom hittade jag en svintung shabby chick-kruka uppe i Umeå för hör och häpna, 129 kronor..! Om ni är nyfikna på hur mitt lilla hem ser ut i övrigt är det bara att klicka in på kategori inredning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback