En tanke

Jag skulle verkligen kunna leva utan bloggandet men ibland så dyker en tanke upp "Åh, det här måste jag skriva på bloggen" och sedan kommer jag på att  "Just ja, jag har ju slutat blogga". Fast anledningen till att jag valde att lägga av beror på många saker, dels för att det tar för mycket tid och dels för att jag faktiskt tröttnade på att dela med mig så mycket av mitt liv. Fast efter flera gulliga mejl och telefonsamtal från läsare har jag faktiskt valt att göra en uppoffring för er skull. Jag tänker fortsätta blogga i en liten skala men bloggen kommer att lösenordsskyddas. På så sätt slipper jag dela med mig av mina innersta tankar till vilt främmande människor och jag slipper även få puckade kommentarer från idioter som bara är ute för att trakassera. Om ni vill ha lösenordet får ni mejla till [email protected]. Jag kommer fortfarande ta en paus men om några veckor kommer bloggen vara i full rullning.

Kommentarer
Postat av: Emma

JIPPIIII!!!! Nu ska jag skicka mail och hoppas på att få ditt lösenord ;)

Postat av: nathalie

jag får inte över mailet, kan du skirva det till mig på msn sen ist?

2008-11-05 @ 13:32:31
URL: http://nathaliejonzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback