Work out

"Jag tror inte att det här blir så jobbigt".

Så sa jag till Mia i början av passet. Efter 75 minuter hade jag ändrat åsikt, ja, faktiskt redan efter en kvart. Jag har hittat muskler jag inte visste att jag hade. Afro power dance var roligt men jag hade velat svänga mer med höfter och rumpa, shaka lite! Jag menar, det är ju för tusan TVÅ hela dagar kvar till lördagens utgång. Då blir det premiär för Dorothy Perkins-linnet och klackisarna från New Look. Som jag tänkt shaka i utan att få skavsår, tack.

Jag pallade två gympapass i dag plus tio minuter på stepmaskinen. I morgon är det gym och sedan ett pass med min kära mormor på kvällen. Japp, det är hon som är instruktör. Alltså, hur cool mormor har inte jag!? Och nää, hon är inte sjuttio plus utan typ i era föräldrars ålder. Klockan 18.30 på Friskis. Be there.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Isåfall är din mormor väldigt ung, med tanke på att min mamma är 44 :)

Postat av: Fru K

Jag tror att din mormor är yngre än min mamma till och med... hihi

Om jag hade coola mormor som gympaledare skulle jag lätt träna varje dag. Lätt!

2008-05-22 @ 08:04:49
URL: http://www.metrobloggen.se/fruk
Postat av: Fru K

Jag tror att din mormor är yngre än min mamma till och med... hihi

Om jag hade coola mormor som gympaledare skulle jag lätt träna varje dag. Lätt!

2008-05-22 @ 08:05:12
URL: http://www.metrobloggen.se/fruk
Postat av: Pär

Jo, Afro Power Dance är både skoj och drygt. Fråga en rutinerad dansare som mig... ;)

Har bevis för detta här: http://www.dalademokraten.se/DD-Mera/DD-Friskis/34738/

2008-05-22 @ 08:07:38
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Japp, hon är ung. Det vet du ju redan?

2008-05-22 @ 09:36:09
Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Hehe, ja, hon har så mycket bättre kondition än vad jag någonsin kommer få! Alltså, sist jag var på ett av hennes pass dog jag nästan.

2008-05-22 @ 09:37:14
Postat av: Angelica Lindvall

Pär: Hahaha!

2008-05-22 @ 09:38:46
Postat av: mormor

Tjena Tjejen!

Kul att du och moster Anneli kom och jympade med mig. Nu får vi se fram emot höstterminen, eller hur ? Du fick väl blodad tand Angelica när du klämde två pass på raken?

Men du, vi kan ju gå och gymma tillsammans innan höstens jympa kör igång och så blir det ju förstås sommar jympa ute i klorofyllen.

Kram

Mormor

2008-05-24 @ 20:50:35
Postat av: Angelica Lindvall

Mormor: Hej!! :D Det var skitkul på ditt pass! Äh, två pass funkar prima. Men jag var ganska mör efteråt, haha.. :p Klart vi ska gymma och jag ser verkligen framemot utejympan! :)

2008-05-25 @ 19:40:00
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback