What happens in Vegas

I går var jag och Cupcake på dejt. Först gick vi på ett gympapass och därefter lite gym innan vi blev utslängda. Sedan stack vi till afterworken på S1 och käkade kycklingsandwich och efter det var det kvällens höjdpunkt: bio. Vi såg What happens in Vegas och båda hade ganska låga förväntningar och trodde att det skulle vara en kalkonrulle men jäklar vad positivt överraskade vi blev! Filmen var hur kul som helst! Ashton Kutcher och Cameron Diaz tillsammans kan bara inte misslyckas. Och fan vad sugen jag är på att åka till Vegas och festa järnet och tja, kanske gifta mig.


Kommentarer
Postat av: Fru K

Vegas är det sjukaste ställe jag någonsin besökt! Och då ska man ändå ha i åtanke att jag faktiskt druckit kaffe på Strabucks INNE I förbjudna staden i Peking...

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Hahaha, snygg jämförelse! Ja, kan tänka mig att Vegas är Sin city. :D Vakna upp med en tatuering på handen eller med en vigselring runt fingret, ja, sånt kan nog bara hända i Vegas. Eller Tijuana.

2008-05-24 @ 15:42:30
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback