Tidsoptimist

I går var det meningen att jag skulle städa lägenheten efter lördagens fest. Tja, disken är ju för länge sedan avklarad men tjejer har en tendens att sprida ut saker och ting. Men istället fick jag besök av världens bästa Mia. Vi åt kvällsmat och snackade om ditten och datten. Sedan gick hon till Petter och hans fyra getter och jag tänkte att "Nu jävlar, ska jag städa så det blir skinande rent". Istället satte jag mig med laptopen i knät och beklagade mig för Thomas om hur tidsoptimistisk och slarvig jag har blivit. Han blev förvånad. Och jag blev kvar i cyberrymden. Men i dag har jag faktiskt inget annat val än att städa och packa resväskan för i morgon direkt efter jobbet flyger jag till London. Det känns alltid bättre att komma hem till en nystädad lägenhet.



Kommentarer
Postat av: nina

aah. imorgon natt ar du har hos mig igen ;)

tiden bara flyger fram

XX

2008-05-14 @ 14:27:43
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: I know! Fan, vad kul vi ska ha!! Vi ska chocka Londonfolket som vanligt! :D Ses om bara några timmar! xxx

Postat av: Ida

Ja, det är bland det värsta som finns, att komma hem med packning till ett hem som ser ut som ett sargat rövhål. Ha det så bra i London!

2008-05-15 @ 11:49:56
URL: http://jazzflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback