Sunny sunday

Jag vaknade rätt tidigt i dag, rastlös och sällskapssjuk, så jag tjatade på Johan att vi skulle hitta på något. Sagt och gjort. Det blev några lata timmar i solen och sedan käkade vi thaimat så vi knappt kunde röra på oss och därefter blev det lite söndagsshopping. Han köpte tjocka böcker för att verka clever och jag köpte en ny skurhink eftersom jag städat sönder min gamla. Jag borde verkligen gå loss med skurhinken nu men det är så himla fint väder så det blir nog en promenad runt Bullerforsen med Filippa istället.

Åh, vad söndagar blir roliga med rätt sällskap och solsken!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Angelica, går det så vilt till när du städar att du redan var tvungen att köpa en ny skurhink? Du är välkommen hem till mig på städning anytime ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Linda: Ja, tydligen! Haha.. Vad får jag i timlön? ;)

2008-05-05 @ 08:40:39
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Linda

Hmm, jag vet inte. Jag måste spara pengar till barnvagn och sånt vet du :P Det är ju inte helt gratis. Du kan få all min alkohol som står och skräpar, jag kan ju ändå inte dricka den på en hel evighet ;/

2008-05-05 @ 19:52:04
URL: http://akerlundh.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Linda: Hehe, ja, fast jag ska försöka trappa ner på spriten jag också men inte för att jag är gravid (även om man kan tro det) utan snarare för att bli lite nyttig och satsa på träning och sånt istället. :P

2008-05-05 @ 20:31:16
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback