Scandal beauty

Nu har jag varit en duktig exflickvän och duktig dotter. Jag har handlat födelsedagspresent till Thomas och mors dag-present till mamma. Det är inget speciellt men å andra sidan är det ju tanken som räknas. Jag tror mamma blir glad åt allt så länge jag inte plockar blommor från hennes rabatter och ger till henne. Och Thomas, ja, han blir nog också glad.

Jag har även varit och beställt solglasögon, 
Ray ban wayfarers i mellanstorleken. Jag valde mellan pilotbrillorna eller wayfarers och båda är ju klassiker men wayfarers passade mitt ansikte bättre. Och nej, jag tänker inte avslöja hur mycket dom kostar för mamma läser min blogg men snuskigt dyra är väl ett passande ordval.



Nu ska jag ta en power nap för sedan är det utgång som gäller. Men Hela huset ska gunga stadigt i kväll, jag orkar inte med några skandaler. Eller fläskläppar.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet redan vad dom kostar lilla gumman, du är så lätt lurad. ha,ha,ha Jag har själv haft lika dana förut. Om du är rädd om dom så har du glasögona länga.

2008-05-24 @ 16:12:58
Postat av: Angelica Lindvall

Mamma: Haha, och du är så jävla snäll! :P Jag ska verkligen vara rädd om dem. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback