Sådan mor sådan dotter

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Jag har beställt Ray ban solbrillor

Mamma säger:
Ja det är ju tur att du tjänar egna pengar.

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Haha, ja, men det är mitt enda inköp den här månaden, jag har ju redan PL-biljett

Mamma säger:
Det var inte så jag menade, du får väl göra vad du vill med dina pengar

Mamma säger:
Du är vuxen nu

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Ja, men de är ju snuskigt dyra fast det är en bra investering, de kommer ju alltid vara klassiska

Mamma säger:
Vad fick du betala för dom?

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Usch, en annan fråga

Mamma säger:
NEJ!!!!! JAG VILL HÖRA

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Nej, jag vågar inte säga

Mamma säger:
Jag vet ju vad mina kostade

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Vad kostade dina?

Mamma säger:
1800kr

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Mina är billigare, tack och lov för det

Mamma säger:
ja men jag vann mina. ha,ha,ha

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Skitkul


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Hahaha.. Angelica (:

Faster är smart hon (:

2008-05-26 @ 13:30:53
Postat av: Angelica Lindvall

Nathalie: Hehe, ja, jag skulle också gärna velat vinna istället för att köpa. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback