Öppet sår

Det här är så typiskt. Bara för att jag äntligen fått motivation till att träna som en idiot så blir jag sjuk. Jag snorar, halsen känns som ett öppet sår och jag har säkert feber också. Alla på centralredaktionen hostar och snorar, flera är sjukskrivna varav de som är minst sjuka får jobba istället. I detta fall en vikarie vid namn Angelica.

På torsdag ska mina fula fötter bli undersökta igen. Det är väl en jäkla tur att Asien-resan inte blir av förrän i januari för jag vägrar resa runt med gips. Båda fötterna ska dessutom gipsas. Om ni ser en reporter i weelchair med block i högsta hugg så är det förmodligen jag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Förlåt att jag skrattar, menar absolut inget illa, men jag fick en sån rolig bild i huvudet när jag läste "en reporter i weelchair med block i högsta hugg". Hoppas allt går bra!

Postat av: Angelica Lindvall

Emma: Haha, skratta på du. :p Jag lovar att bjuda på bilder i höst när jag kommer släntrandes nerför backen.. =D

2008-05-26 @ 17:26:11
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback