En favorit i repris

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du sms av senast? Mikaela
Vem pratade du senast i telefon med? Moster
Vems hus var du senast i? Mammas
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Thomas
Vem önskar du att du var med nu? Vem som helst som kan massera


VAR
Var är din telefon? Bredvid datorn
Var är din mamma? Hemma hos sig
Var sover du? I min dubbelsäng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Jag har ingen tröja på mig
Var åkte du senast bil? Till Kvarnsveden
Var i ditt rum/hus är du? I hallen


VAD
Vad åt du senast? Grillade hamburgare
Vad drack du senast? Kaffe med chokladsmak
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig
Vad är den närmaste saken som är blå? Tuben till tatueringssalvan
Vad har du på fötterna? Inget förutom smuts och skavsår
Vad är din favoritfärg? Lila
Vad är din favorithemsida?
http://angelica1987.blogg.se
Vad hör du just nu? Klockan som tickar

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? När jag badade för några veckor sedan
När träffade du din pappa senast? 14 augusti 1992
När duschade du senast? I morse


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? Ja
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Jajemän
Hånglat i skogen? Japp
Kört över hastighetsgränsen? Heh..
Målat om ditt rum? Nope
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Nja.. kanske
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja
Sett någon dö? Nej
Varit på ett plan? Ganska många gånger
Sovit till tre? Nej
Älskar eller saknar någon just nu? Både och


Kommentarer
Postat av: Mia

Den här snor jag.. i brist på inspiration.. =P

Postat av: Angelica Lindvall

Mya: Of course darling. ;)

2008-05-12 @ 17:39:16
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback