Det bor en flata på vår gata

Alltså, är Lindsay Lohan lesbisk eller är det bara ett PR-trick? Om hon är lesbisk så förstår jag henne, tjejer är ju vackrare. Och tja, är det ett PR-trick så förstår jag henne också. Efter alla hennes B-filmer och rehab-vistelser kan hon behöva ett rejält uppsving.

Förresten tjafsade hon, hennes nya "flickvän" och Mary-Kate Olsen inne på klubben Beatrice i New York häromveckan. Där har jag varit. En mycket rökig fast mysig klubb med grym musik. Ja, och kändisar förstås och sånt gillar vi ju.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Hallå, what`s up with beatice? Stax efter våran hemkomst läste jag att MIN Josh & Demi Moores dotter hånglat upp varandra i dimman där? Jag vill tebax :) Ja menar när man satt där förstod man ju inte vilka kändishak det va.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Nej, jag vet! Hade det inte varit så rökigt så hade vi säkert fått syn på en och annan A-listed star.. :P Fast vi såg ju i alla fall Eva Mendes och Victoria´s secret-modeller inne på Cipriani. ;)

2008-05-13 @ 16:46:06
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Sönnta

Tjejer kanske är vackrare i genomsnitt, men inte ens du kan väl påstå att det finns nån som rankas högre än James Dean i den kategorin. eller?

2008-05-13 @ 19:06:03
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Sönnta: Nej, jag har aldrig riktigt gillat James Dean, lockiga killar är sällan attraktivt. Fast det är klart, på den klassiska bilden av honom är han ju ofantligt snygg men den vackraste människan på jorden är utan tvekan Sophie Marceau.

2008-05-13 @ 19:38:49
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback