Big talkin´girl

När jag umgås med killar som jag tycker ser bra ut eller är smarta eller på annat sätt mer överlägsen än vad jag är så blir jag lite mindre självsäker än vanligt och pratar hål i huvudet på dem. Det är en slags försvarsmekanism. Och den där försvarsmekanismen tycker de flesta är jävligt störande. Jag också. Men ändå fortsätter jag babbla om allt och inget när jag egentligen borde hålla käft. Men det är ju en himla tur att jag har andra egenskaper som funkar. Typ som att vissla en och samma ton i en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra beskrivning!

2008-05-28 @ 13:07:41
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: En annan kille beskrev mig som Crazy Frog. Jag gissar att det inte var en komplimang.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback