Absolutely gorgeous

Nu är jag skitsnygg i håret. Duktiga M har blekt utväxten och gjort några kopparröda slingor och dessutom lockat hela håret med plattången och gjort en snygg uppsättning på sidan. Hon ska göra sitt gesällprov nästa vecka och en av hennes modeller backade ur i sista sekund så då tyckte jag att min lilla mamma passade in på kriterierna för just den delen av provet så nästa vecka kommer min mamma vara snyggast i stan. Det är en permanent hon ska göra fast med stora spolar vilket ger ett riktigt hollywood-svall med stora vågor. Jag hade gärna gjort det men modellen måste ha längre hår än till axlarna och helst naturligt, ej färgat eller blekt.

 

Kommentarer
Postat av: Elina

Snajsigt ;)

Postat av: nina

JATTEN FINT angelica!

2008-05-10 @ 22:03:04
Postat av: nina

JATTE FINT angelica

2008-05-10 @ 22:04:58
Postat av: Carro

väldigt snyggt!

2008-05-10 @ 22:08:52
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Elina: Hehe, roligt ord.



Nina: Tack tack! Snart ses vi igen, fan vad jag längtar!



Carro: Tack! :p

2008-05-11 @ 19:42:49
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback