Sovrummet

Sovrum

Sovrummet går i grått, svart och vitt. Och här mina, vänner, har jag den största anledningen till varför jag valde just den här lägenheten. Mina två walk-in-closets. Jag tror att de rymmer tio personer vardera eller låt säga, tvåtusen kilo kläder vardera vilket betyder att det ska shoppas mycket i helgen då jag åker till huvudstaden.

 

Bara två av mina 48 klänningar syns på bilden. Jag vill påpeka att garderoberna fortfarande är ganska oinredda men jag antar att jag får lite tid över så småningom till att fixa och dona därinne.

Kommentarer
Postat av: Sofia Carlberg

Att ha en klädkammare är det bästa som finns! Älskar min :-)

2008-03-11 @ 08:38:27
Postat av: Angelica Lindvall

Sofia Carlberg: Ja, det är toppen! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback