Hold on tight

Nästa helg kommer min känguru till Sverige. Då ska vi shoppa! Eller ja, han ska shoppa och jag ska agera smakråd. Australienare har sån taskig klädstil, ungefär som amerikanarna. Allt ska vara loose fit. Fattar dom inte att det ska vara tajt i år (och alla år därefter..?). Visst kan ett par slappa jeans vara snyggt men jag vill hellre se en kille med en liten sexig rumpa i tajta jeans. Nu kanske jag låter hård och skoningslös men min känguru får i alla fall full pott för sin jobboutfit, killar i kostym är riktigt heta.


Dessa jeans går fetbort!

Kommentarer
Postat av: Fru K

Jag är gift med en karl som har kostym på jobbet även när han inte behöver det... han trivs liksom så... det är lite sweet!

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Du är en lyckans ost. Och romantisk weekend till Rom, ja, jag är INTE ETT DUGG AVUNDSJUK. =p

2008-03-05 @ 21:43:58
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Nina

Ja det ar det basta med london. alla har kostym till jobbet. de ar bra med att barnen har skoluniform...det far dom att ha lite hyfs och stil i aldre dar. kostym ar vardagsmat for dom. och det ar bra att se alla kostymnissar vandra till jobbet varje dag. man far mer respekt i kostym.
och australiensare har inte mycket for stil och smak nej. man kan se fran langa vagar om en person ar ifran australien bara i kladstilen.
patal om "X" sa pratar johannes ratt mycket om honom ska du veta. han tyckte verkligen att han va en bra kille.

2008-03-05 @ 23:38:53
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Hehe, exakt! Ja, och det är inte ett skämt heller, australienare ser alltid så avslappnade ut... antingen ser de ut som snubben i Crocodile dundee eller som mr. numera döde Irwin. Eller varför inte som en dingo? Vad roligt att han gillar honom. Han gillar Johannes också! :)

2008-03-06 @ 10:00:10
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback