Helgens öden och äventyr

Nu har jag visat australienare hur vi festar i Borlänge.



Antal gram ostbågar jag åt under kvällen: 249

Antal gram ostbågar jag bjöd mina vänner på: 1

Antal gånger jag och Liza sjöng Timbuktus "The botten is nådd" på väg till centrum: 927

Antal minuter jag gick barfota i snön efter att ha invigt mina nya rosa pumps och fått ett enormt jävla stort infekterat skavsår på hälen: 8

Antal kommentarer jag fick i stil med "Angelica, ska du inte sluta dricka nu..": 108972

Antal komplimanger jag fick om mitt utseende (läs: accessoarer): 3

Antal killar som försökte vinna min gunst: 0

Antal gånger Liza sa "It´s the new black": 320

Passoa

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahaha! It´s the new black.. ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: It definetly is! ;)

2008-03-25 @ 16:00:43
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback