Askungen

Gårdagen var vild och galen. Ungefär som vanligt då. Och ja, jag är ett ljushuvud nowadays.


   


Jag lyckades dricka ur två tetrapak med vin och två cider alldeles själv. Det är sjukt. Jag har druckit för hela månaden och den har precis börjat. Rehab nästa.



Mamma har också gett mig ett nytt smeknamn, Askungen, eftersom jag trippade omkring i mina klackar på vägen hem, ganska ostadig på benen, tappade ena skon, brydde mig inte nämnvärt, gick vidare och hade omkull en av mammas krukor på verandan och sedan minns jag inte så mycket mer.

Kusiner  Liza by Roberto Cavalli

Askungen tappade skon men inte fan dök det upp någon prins.

Kommentarer
Postat av: Juonap

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback