Titta in i mitt kylskåp!

Nu har jag tömt spargrisen och fyllt mitt kylskåp med nyttig mat. Och eh, all alkohol ni ser på bilden har jag inget som helst med att göra. Det är a-lagarna från Liljekvistska-parken som ville förvara det någonstans och snäll som jag är så lånar jag ut mitt kylskåp.

    



Mitt skafferi som
gömmer skorpor, fullkornsbröd, fullkornspasta och bilder på extremt smala modeller och kändisar. Nedanför size zero-brudarna hänger ett power walk-schema och en nyttig matsedel.



Ta gärna en bild på innehållet i ditt kylskåp och publicera på din blogg, jag är nog inte den enda som är nyfiken på folks matvanor!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh gud va roligt me kylskåpsbilder :D Men jag skulle nog vilja säga att med sådär mkt mat och bara en mage är det inte konstigt att den hinner bli gammal :D

Postat av: Angelica Lindvall

Elina: Haha, jag vet. Men jag bjuder ofta hem kompisar på käk. Eller nja, de bjuder in sig själva.

2008-06-12 @ 18:26:00
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback