Sunshine

   

Det är väldigt soligt i min lägenhet.



Sweet gals.

Jag kan med skräckblandad förtjusning säga att gårdagen var precis vad jag vill ha ut av en försommarnatt i juni. Snygga killar som ger ut sina telefonnummer i tron om att vi kanske, kanske dyker upp på deras efterfest, freakad bugg, kyssar, gulliga ex, cowboyhatt, tårar, kärlek och vänskap. Det plus barfota hem från stan, kokta ägg med kaviar plus en hel rostad franska, vin och oboy kan mycket väl vara det bästa avslutet. Och en het tjej i min säng.

Vad ska man med killar till när man har världens bästa flickvänner? ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du glömde nämna den heta bruden som sov i en kondom på soffan och hostade hela natten ;) Haha.. men kul vare igår!!

Postat av: Angelica Lindvall

Johanna: Ja, det var nog jävligt hett för den tjejen.. ;) Hehe, min finaste Ho-hanna. Jojoba.

2008-06-08 @ 22:38:18
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback