Min killtyp

I lördags satt jag och en kille pch pratade massvis om kärlek, förhållanden, otrohet och svek. Efter ett tag frågade han vilken min killtyp är. Jag kunde faktiskt inte komma på något bra svar. Men nu har jag funderat och kommit fram till att sportkillar är precis min typ. De är rätt enkla och puckade utan att för den delen vara helt missanpassade. Framförallt är de snygga och vältränade. Jag gillar killar som briljerar inom områden som jag inte alls har koll på. Sport till exempel. Men ska de försöka briljera inom mina områden blir jag bara lack och dumpar de snabbare än blixten. Två besserwissrar i ett och samma förhållande är dömt att misslyckas. För jag skulle aldrig ge mig.



Vilken är din killtyp?

Kommentarer
Postat av: jennifer

Roliga men endå avslappnade killar är vad jag gillar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback