Bakom mina solglasögon

I går hämtade jag mina vackra och dyra solbrillor. Fast jag fick tio procent rabatt (det är bra att flytta till Borlänge, man får rabattkuponger på var och varannan butik!) så jag köpte mina Ray ban wayfarer för "endast" 1215 kronor. Som hittat. Jag hann bära dem i fem minuter innan jag fick en komplimang eller snarare en busvissling. Man känner sig så mycket snyggare och säkrare iförd ett par solbrillor, undrar just varför? Jag har ju alltid fått höra att jag har vackra ögon men det förstås, inte ens mina gröna kattögon går uppemot ett par Wayfarer från 50-talet.

"Johnny Cash wore them. John F. Kennedy wore them and icons for decades to come will wear them"- Anonymous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback