Three little things

Lista snodd från Emelie!

Tre saker jag inte förstår mig på: Varför rymden är oändlig men hela tiden utvidgas, personer som är religiösa och matte C.
Tre saker som finns på mitt skrivbord: Stegräknare, högtalare och mobiltelefon.
Tre saker jag gör just nu: Kokar pasta, bloggar och lyssnar på klockan som tickar.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Skaffa barn, resa till alla kontinenter på jorden och skriva en roman.
Tre saker jag kan: Skratta, skriva och knäppa med fingrarna.
Tre saker jag inte kan: Flyga, dansa balett och gå på öronen.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: MGMT, Jack Johnson och mig.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Ryska, latin och att flyga genom tankekraft.
Tre favoriträtter: Filé mignon, indiskt och pizza med banan, ananas och bearnaisesås.

Kommentarer
Postat av: Em.

Haha :) Jaaa gör det =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback