Spelar åldern någon roll?

Jag har alltid velat ha en äldre kille. Någon som är född i augusti 1987 eller senare skulle alltså inte funka. Jag kan inte vara äldre helt enkelt. Det är något jag fått för mig bara.

Min övre åldersgräns har hela tiden varit sju år tills jag träffade en 79:a. Även fast jag tyckte han var lastgammal så försökte jag intala mig att han ju nästan var 80:a eftersom han var född i slutet av 1979. Ja, jag är knäpp. Men åldern spelar nog faktiskt en roll när man är ung som jag. En tio år äldre snubbe är definitivt för gammal. Hur kul är det egentligen att behöva torka senilgubben i arslet när man själv känner sig ung och purfärsk? Ehh, ja, nu såg jag lite väl långt in i framtiden men ni fattar. Enda gången som det faktiskt är okej att vara tillsammans med en äldre karl är om han är vansinnigt snygg á la Brad Pitt. Eller rik med hjärtproblem.


Ehh, det var inte meningen att gubben skulle få vattenskalle men..

Kommentarer
Postat av: Ida

När jag kommer upp i övre medelåldern ska jag skaffa mig en ung, fräsch hunk. S

Postat av: Angelica Lindvall

Ida: Hahahaha, vad säger Anton om det? ;) Ja, en ung, färsch badpojke är nog precis vad en 60+-kärring behöver.

2008-07-10 @ 08:56:01
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback