Så klär du dig rätt i Båstad

Alltså, men är DET HÄR något att eftersrträva? Jag tycker snarare att det är skrattretande att alla killar vill klä sig likadant med bakåtslickat hår med ett ton vax, kavaj och shorts (vilken jävla kombination!) och sneakers alternativt loafers på fötterna. Ledigt men ändå uppklätt. Jo, jag tackar. Jag skulle aldrig falla för en brat med backslick, det är vedervärdigt fult. Endast överklassbrudarna har stil med sina solbrända kroppar, tunikor och märkesväskor.

Fast jo, det ska medges att jag är lite avundsjuk på exet som är där i vimlet och steker sig i stekarnas glans. Jag har en känsla av att det är en viss manlig blondin med bratkomplex som kommit på idén. Han har nog Sofis mode som sin bibel.


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA.. jag tror jag vet vilken den blondinen kan vara, men va fan fick du manlig ifrån? Dock kanske de där med bratkomplex stämmer.. (sorry grabben)

Postat av: Angelica Lindvall

Mia: Haha.. Bratkomplex stämmer riktigt bra men det är ju det som gör vår lilla blondie till den han är. :P

2008-07-11 @ 11:49:19
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback