How she did it



Nu ska jag bli smal och snygg! Visst kan jag fortfarande äta godis och andra onyttiga saker men jag får alltid sådan ångest efteråt och bestraffar mig själv genom att power-walka en mil. Jag har i alla fall helt slutat med läsk och saknar det inte ens. Det är kolsyrat vatten (noll kalorier) jag dricker och väldigt kalorisnåla måltider som omeletter eller stekt skinka, champinjoner och dill. Måltider som inte överskrider 200 kalorier. Om man ska bli smal måste man helt enkelt äta mindre. Och motionera mera. Det finns inga genvägar.

Om tre månader ska jag väga närmare 50 än 60, det är målet. Jag har lyckats förut och jag tänker lyckas igen. Det finns inget sexigare än smala muskulösa armar, en vältränad mage, smala höfter och en vältränad rygg med synliga skulderblad.

Kommentarer
Postat av: Bella

Lycka till! Du fixar det =)

Postat av: Angelica Lindvall

Bella: Hehe, får hoppas på det! :p

2008-07-15 @ 17:29:08
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag hoppas att du inte strävar efter att se ut som hon gör?

2008-07-16 @ 18:07:31
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Rebecca: Jag förstår inte vad det är för konstigt att säga att man hellre är smal än fet. Vår värld är nog överviktig som den är. Jag vill leva sunt. Och jag tycker att Nicole var för smal när hon vägde 45 men nu väger hon runt 50 och är helt perfekt om man ser till hennes längd.

2008-07-17 @ 15:22:01
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback