Fröken gris

I natt hade jag en mardröm. Jag drömde att en av mina bästa vänner hade sex med mitt ex och jag var tokförbannad när jag vaknade. Nu vet ju jag att varken kompisen eller exet skulle få för sig att ligga med varandra men å andra sidan vet man aldrig när alkohol och plötslig kåthet kommer in i bilden. Dessutom kommer ju pojkar alltid vara pojkar. Men nej, kompisars ex ger man fan i!

Det är riktigt hett ute. Klockan är halv nio på morgonen och man kan ligga utomhus och sola utan att frysa. Det är så nära utomlands man kan komma. Jag älskar Sverige sådana här dagar.

I dag fyller mamma 40+1. Jag, brorsan och Nicke Picke Pö har gått ihop och köpt något vi tycker hon ska ha. I kväll är det grillfest hemma på gården i Bäsna. Det ser jag framemot. Något annat jag ser framemot är bröllopet i morgon. Jag börjar bli lite nervös över min uppgift som toastmadame. Fast det kommer bli sjukt kul! Jag ska se till att knäppa någon bild innan bröllopet så ni får se min wedding outfit med grisrosa ballongklänning och lockar i hela skallen. Jag tror jag passar rätt bra som Miss Piggy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback