Den som stal min plånbok

... blev nog snopen för 40 kronor i kontanter var nog allt jag hade. Visserligen kan personen utnyttja mitt solkort och bli brun och fin för jag hade tre stämplar kvar men annars var det en rätt onödig stöld.

Jag måste ha lämnat plånboken på tankpumpen när jag tankade bilen i Mockfjärd. Oerhört klantigt. Jag har spärrat uttagskortet och anmält till polisen men det är ändå surt att alla mina kort är borta. Särskilt körkortet, det kostar ju trots allt en summa att fixa ett nytt. Jaja, inte mycket att göra åt saken. Det kan ju faktiskt ha varit någon snäll och beskedlig människa som lämnat den till närmaste polisstation men det tvivlar jag på. När till och med pensionärer snattar på Ica så börjar man ju fundera vart världen är på väg men å andra sidan kan de ju vara senila.

Kommentarer
Postat av: Moster Anneli

Hejsan Gumman!

Skall man skratta eller grina, över stulen plånbok?. När jag läste detta så insåg jag verkligen hur nära släkt vi är med varandra(lika slarviga.)Synd på din inte allt för gamla plånbok,+ allt innehåll. Kram Moster

2008-07-14 @ 21:34:20
Postat av: Angelica Lindvall

Moster Anneli: Haha, jag vet, det är hemskt klantigt. Nu behöver jag en ny plånbok. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback