Angelica are going to Charleswood

I morgon gör jag sista arbetsdagen och sedan har jag tänkt vara ledig resten av veckan. Mitt riktiga sommarvikariat börjar nästa måndag, den 21:a juli och sedan är det jobb non-stop till slutet av september så därför tänker jag verkligen njuta till max den här veckan. På tisdag ska jag eh, fixa nya bankkort och butikskort och på onsdag ska jag bege mig till Värmland för att besöka Alexzandra i Karlskoga. Jag har ännu inte sett hennes nya lägenhet så lagom till lill-lördagen ska vi dricka girlie drinkar och vin för att sedan bege oss ut mot Charleswood´s vilda nattliv. Det händer alltid en massa roliga saker när jag och Alexz är i farten, som galna resor till New York och Paris, fyllehångel med lammkött, utkastning från flygplatser och långa haranger huruvida man kan hitta den riktiga kärleken eller inte och vart i sådana fall.


Jag och Alexz inne på toaletten på kändisklubben The Box i New York!

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

hahahah! Det har du så rätt i :) Det brukar alltid ske förutsägbara saker när vi är i farten. När anländer du imorn? Jag har bokat in oss på en födelsedagsmiddag på Degernäs restaurang. De flesta av mina vänner är där å efter det drar vi vidare till statt för härliga onsdagsklubben=) De har spriträttigheter så det blir vin å gott hela kvällen. Såg ju att va fan du fyller ju år ozå, så vi kan ju låtsas att det är fin födelsedagsmiddag. mohahaha.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Men du, jag är verkligen urfattig. Det får bli billigaste saken på menyn. Men jag tar med mig rosévin som vi kan dela på (13 procent).

2008-07-15 @ 17:20:46
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback