Back in Thailand

Nu är vi tillbaka i landet där allt började. Bussresan från Malaysia tog närmare 13 timmar och just nu är vi inkvarterade på ett guesthouse i Patong. Vi har redan överraskat flera vi lärde känna från förra svängen vi var här. Ett kärt återbesök.

Nu är det mindre än två veckor kvar tills jag är tillbaka i gråkalla Sverige. Under den har två månaders långa resan har jag inte längtat hem en enda gång. Faktum är att jag redan håller på att planera nästa resa. Men jag saknar många där hemma, särskilt en vit, hårig liten sak. Jag pratade med honom i telefon i dag och han blev jätteledsen och sprang runt och letade efter mig. Men snart får jag pussa på honom igen. Under tiden får jag pussa på X som är hemlighetsfull och vägrar säga exakt vilken dag han kommer hit. Det skulle inte förvåna mig om han redan är här och snart skickar ett sms och frågar om vi ska ut och äta någonting. Australienare är sannerligen ett folkslag för sig.

Baby


Kommentarer
Postat av: Fru K

Han är ju för bedårande lille Texas. Ikväll när jag kryper ihop under täcken med Filuren bredvid mig ska jag tänka på dig!

Postat av: Liza

I miss you like hell ;(

2008-01-09 @ 12:15:54
URL: http://lizalicious.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, ja Australiensare ar verkligen ett folkslag for sig! Ypu fu*king dingo ugly! ;) Ska vi sticka till nasta guesthouse nu kanske? go suck eggs!

2008-01-10 @ 05:53:45
Postat av: Filippa

Sakna sakna sakna

2008-01-10 @ 11:12:36
URL: http://filippakans.blogg.se
Postat av: mormor

Tjena tjejen!
En god fortsättning på 2008.
Tänkte bara skriva ner några rader till dig med Anneli hängande över min axel så att jag gör rätt.
Tråkigt att höra om rånet som ni blev utsatta för, men låt det bli en erfarenhet som läggs till "erfarenhetsbanken". Väntar på att du kommer hem så att jag får höra mer om dina och Johannas strapatser.
Stor kram från
Mormor

2008-01-14 @ 12:05:20
Postat av: Filippa

Kom hem nu, nu får det vara nog!! Vill ha dig hemma nu!!

2008-01-16 @ 10:23:08
URL: http://filippakans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback