Worst fucking day ever

Worst fucking day ever. Jag slutade precis jobbet. Japp, övertid utan betalt, yiihaa. Och när chefen ringer och jag är på den hårfina gränsen mellan vansinne och normalt läge så säger jag bara med honungslen röst: "Nej, nej, det är inga probleeeem alls, det här fixar jag!".

Jag fixade faktiskt allt själv men det krävdes också ett antal krökta hårstrån på mitt lilla huvud. Till råga på allt har jag en bad hair day. Och då menar jag riktigt jävla bad. En hårlock har fått för sig att den ska stå rakt ut och det går verkligen inte att få ner den, inte ens med strykjärn.

Hursomhelst kan jag lämna landet med gott samvete. Jag har gjort det jag ska, jag har till och med visat mig vara riktigt datakunnig. Ibland förvånar jag faktiskt mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback