Kille gillar tjej, tjej gillar kille

Jag börjar bli nervös. Ska det alltid kännas så här? Det här avståndet gör allting förvisso mer spännande men samtidigt så in åt helvete mer nervöst. Att träffas på det här sättet, mötas upp i olika länder titt som tätt får min hjärna att sluta fungera. Fast ibland är det skönt att inte tänka och bara låta känslorna styra.

Jag skulle vilja sätta ett ord på det vi har, vad det nu är, men det är ju så svårt när allt är så nytt  och ingen vågar fråga. Vänner men ändå inte. Förhållande är ju uteslutet, jag har kört med öppna kort hela tiden och förklarat att det sista jag vill ha är ett seriöst förhållande. Jag vill vara ego ett tag till, slippa känna mig behövd av någon och göra vad jag vill utan dåligt samvete. Men vad är det då vi har? Kille gillar tjej, tjej gillar kille men bara vänner? Njae, det vore inte en rätt bedömning.

Thailand6

















Bild: © Angelica Lindvall

Kommentarer
Postat av: Linnea

Simma lugnt! Kram!

2008-02-12 @ 16:52:35
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: I will! =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback