Jag vill sluta för dagen, tack!

Måste jag sitta kvar på jobbet om jag redan gjort klart dagens alla artiklar och lagt dem i mappen för redigering? Jag har ju till och med varit duktig och gjort både textpuff och ettabild. Och nu vill jag inte ha någon kommentar om att jag kan förbereda nästa veckas jobb för dels har jag redan gjort alla förberedelser man kan tänkas göra och dels jobbar jag på en nyhetstidning där nya saker händer varje dag. Nästa vecka blir det kort arbetsvecka, måndag och tisdag jobbar jag kväll i Falun och på onsdag leker jag lokalredaktör i Gagnef. Sedan är det London på torsdag men jag ska faktiskt jobba där också. Jag och mitt intervjuobjekt ska äta lunch tillsammans och guess what, tidningen står för notan!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Fusk fusk fusk! Ska du ha det så bra så får du allti sitta kvar i din stol :P

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Hehe, jaja..!! =p

2008-02-08 @ 18:34:23
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback