Drömflytten

Åh, jag blir alldeles varm i kroppen av att läsa det här. Jag tycker synd om er som aldrig får uppleva våren vid Dalälven, jag och Filippa ska gå milslånga promenader och ta massvis med fina bilder. Vi har också planerat in en parmiddag den helgen som X är på besök.

Det är så roliga saker som händer i mitt liv just nu. Året kunde inte börjat bättre!

14 februari: Jag åker till London och hälsar på X och min älskade Nina
7 mars: Jag får hämta nycklarna till min ungtjejs-lya!
14 mars: Tjejkväll med kusin vitamin
15 mars: Jag och X åker till Stockholm för att shoppa och bo på hotell en natt
21 mars: X kommer för att fira påsk med mig och min familj över långhelgen
29 mars: Inflyttningsfest!

Och på jobbet går det också jättebra.


Kommentarer
Postat av: Maria

29 mars. Räkna med mig
då är du snäll =D

Postat av: Angelica Lindvall

Maria: Du står med på VIP-listan. ;)

2008-02-09 @ 19:09:45
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback