Business look

I vår är det trendigt med kavaj igen. Jag städade ur min garderob i går (fyra fulla sopsäckar blev det!) och hittade mina två gamla kavajer längst in. Den ena är klassiskt svart från KappAhl och den köpte jag i tvåan på gymnasiet. Jag minns att den kostade en förmögenhet men jag använde den jämt och ständigt så det var en bra investering. Min andra kavaj är också svart fast med brokadmönster från Indiska. Jag tycker det är riktigt snyggt med en typisk business look, kavaj, pennkjol, svarta strumpbyxor och högklackat. Ibland är det kul att leka business woman istället för en mediahora från Bäsna med lappade jeans och träskor.

Kommentarer
Postat av: Moster Anneli

Tjenare Gumman!
Jaha fyra fulla sopsäckar med kläder,Myrorna nästa kanske?. Dina begagnade kläder kan bli som nya för andra.Du får ha det så bra i London. Stoffe saknade dig igår på sin 10-årsdag, men jobbar man så gör man. Kram från Moster

2008-02-13 @ 21:12:14
Postat av: Angelica Lindvall

Moster Anneli: Hej!! Ja, men mina kläder är för fina för att ge bort.. de flesta kläder är ju från dig. ;) Men när jag tröttnar på dem så ska jag tänka på Myrorna. Du får hälsa Dodoffen från mig! :) Kram kram!

Postat av: Filippa

Du slängde väl inget snyggt hoppas jag ;)

2008-02-13 @ 22:26:21
URL: http://inspirations.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: De är i sopsäckar för att jag ska flytta, inte för att jag ska slänga. =p Men jag lovar att det ska rensas ordentligt och du är den första att få välja och vraka om det nu finns nåt att ha! :)

2008-02-13 @ 22:42:59
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Jag minns din svarta kavaj :P

2008-04-29 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback