Angelica skruvar till allt men lyckas till slut

Jag ska avslöja lite detaljer kring kvällen då jag och han träffades första gången. Jag har ju faktiskt lovat och jag brukar hålla mina löften. Till viss del. Jag och Johanna satt vid ett bord på Ark bar i Koh Samui en kväll (vi satt där varje kväll för övrigt) och beställde in första drinken. Sedan dök två äldre killar upp som ställde några artighetsfraser och frågade sedan om vi ville följa med till deras bord där deras vänner satt. Jag hade precis fått upp ögonen för en kille som satt vid ett annat bord och ville egentligen inte följa med men hellre umgås jag med ett gäng trevliga australienare än sitter ensam.

När vi kom fram till bordet insåg jag att de hade en skitsnygg kompis och jag vände mig till Johanna och sa: "Han i hörnet är min, rör inte honom!". (Ja, han vet om att jag sa så för jag berättade senare, ytligheternas Angelica, tjejen som alltid faller för utseendet).

Vi hade riktigt trevligt, jag och Johanna, ensamma med tre australienare och en dansk. Bucket efter bucket beställdes in och fråga mig inte vad som hände, jag var verkligen klar i huvudet fram tills vi skulle gå vidare till nästa klubb, men sedan gick det bara utför. Tänk dig att du gör det mest pinsamma man kan göra och du gör det framför en av de snyggaste killarna du någonsin sett. Japp, det är Angelica i ett nötskal, en Oscarsstatyett vore på sin plats!

Jag har inget minne av den här natten mer än att jag såg soluppgången. Jag har fått allt återberättat för mig och sedan har jag försökt förtränga det. Igen. Fast något rätt måste jag ju ha gjort eftersom han fortfarande vill träffa mig. Men nästa gång tar jag varannan vatten.

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha... du kan ju inte sluta utan att berätta vad du gjorde som var så himla pinsamt. Vill ju veta allt!! ;)

2008-02-07 @ 15:06:22
Postat av: Angelica Lindvall

Martin: You have to read between the lines men sista raden säger väl allt. =p Haha, fy fan vilken hemsk, hemsk natt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback