Viktiga boken

Charlotta Flinkenbergs viktresa från 86 pannor till 61 kilo finns att läsa i "Viktiga boken- Från godisråtta till storlek 38" och är den roligaste boken jag någonsin läst om bantning. Det finns tips på både snabbkurer för de som vill gå ner fem kilo på en månad och tips på hur du lägger om hela din livsstil och blir en sundare människa.

Faktum är att jag själv gottar mig i att jag inte är ett lika karaktärlöst fläskberg som Charlotta är i boken. Jag kan också frossa men att slicka upp såsen från en kniv eller skrapa ihop en smörklick och svälja, det är fan vidrigt. Hursomhelst är det en peppande bok för alla tjockisar out there!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag köper! ;)

2008-12-09 @ 14:59:24
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Den finns inte att köpa, slutsåld överallt och förlaget dröjer med ny upplaga. Fast den finns att låna på biblioteket. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback