Utgångsdatum passerat

I lördags var jag på Hela huset. Något jag kunde varit utan. Alltså, missförstå mig rätt, Hela huset är alltid väldigt roligt eftersom man träffar personer i alla åldrar. Vanligtvis. Men i lördags var det bara gubbar och kärringar i partyutstyrsel som hade sina glansdagar någon gång i mitten av 70-talet. Ingen 25-åring så långt ögat kunde nå, bara massvis med fulla drägg i morfars ålder som flirtar hejvilt med 20-åriga jäntsnytor. Det är äckligt. Okej, en åldersskillnad på tio år är ju ingenting men en snubbe på 55+ som raggar på 25-åringar? Hur kan de ens tro att en 25-åring vill ligga med en 55-åring såvida han inte är vansinnigt rik eller sjukt snygg med generna i behåll (eller helst både och)?

Det är klart att även oldies ska få roa sig! Men flirtandet kan de väl spara till PRO-danserna...


Bild:
http://www.martinhoneysett.com/books/

Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag skulle inte knulla en 55åring oavsett tjocklek på plånboken det är vad jag tror :)) Å antagligen är de så fulla att de inte ser skillnaden på en 25åring å en 50åring.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Jag som trodde du var såld på 50-taggaren Patrick Swayze? ;) Men du har rätt, jag skulle bara knulla en oldie om han hette Brad Pitt. Annars är allt över 30 old meet om man ser till ens egen ålder då vill säga.

2008-12-01 @ 22:21:02
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: True. Patrick ligger rätt risigt till fast då ser ju jag honom som den han var i Dirty Dancing å då va han inte äldre än 30-35år. Nu är han mest sönderopererad ihop om att se ut som på den gamla goda tiden :-S

2008-12-05 @ 10:49:41
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback