Sjukligt dilemma

Jag drabbas av vinterkräksjuka så fort jag hör att någon annan drabbats. Japp, av bara ordet vinterkräksjuka blir jag illamående och vägrar äta i rädsla för att spy upp det. Jag är nog lite av en hypokondriker fast skadar jag mig däremot, ja, då är det ingen fara med mig. Jag menar, alla vet väl hur det känns att hugga ett stämjärn i handen? No worries. Men att fylla 10-litershinken med spyor, det är däremot riktigt obehagligt. Fast peppar, peppar, så har jag inte insjuknat än trots att vinterkräksjukan påstås vara rekordtidig i år...


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Hade vinterkräcksjukan i över 2veckor förra året. Hela sälen resan va förstörd. PLUS att jag hade kärleksproblem, huhu. Jag HOPPAS av hela mitt hjärta att jag slipper det i år ...

Postat av: Maria Nyberg

Ja, det ska du vara glad för.

Själv hade jag magsjukan från söndag-idag, då den börjat avta, idag insjuknade min pojkvän så jag ser verkligen fram emot denna kväll, usch!

Men hoppas vi frisknar till lagom till nyår iaf :)

2008-12-25 @ 17:04:52
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback