Nyårssup(é)

Fyllefest eller parmiddag? Inget känns som ett givet val även fast jag såklart är jättetacksam över att jag ens blir bjuden. Jag känner mest för att sova bort hela nyår vilket inte mamma kommer tillåta mig att göra då hon planerar att bjuda de närmast sörjande på smörgåstårta och spela spel och sjunga Happy new year.

I morgon bjuder jag på en årskrönika i bloggen om höjdpunkterna och de mer miserabla stunderna i mitt liv under det gångna året. Ni kan knappt bärga er va? Skål på det.

- The same procedure as last year, miss Sophie?
- The same procedure as every year, James!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det är ingen parmiddag knasis, synd att du inte vill komma, hoppas du får en mysig nyårsafton iafall :) pusspuss

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Haha, ja, fast jag känner mig lika tråkig som tjuren Ferdinand... :P "Jag trivs bättre häääär där jag kan lukta på blommorna.."



Gott nytt år, babe!

2008-12-31 @ 16:11:23
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback