Klassåterträff

Jag kom nyss hem från klassåterträffen, min fina tjejklass från 9:an. De andra skulle ut på krogen och svira men jag jobbar ju hela julhelgen så jag pallrade mig hemåt. Men det känns rätt skönt att slippa köa till krogen i en halvtimme ute i minusgrader och dessutom slippa vara bakis i morgon.

Återträffen med klassen var i alla fall underbar. Jag hade ganska låga förväntningar och tänkte väl snarare att alla skulle inta sina gamla roller som besserwisser, plugghästen, klassens clown and so on men det var helt underbart roligt att få se alla man tävlat mot i flest MVG och vem som fått mest uppmärksamhet från lärarna (vi var en riktig pluggklass) ha förvandlats till unga begåvade och mogna kvinnor. Det var sjukt skoj och jag hoppas det blir fler återträffar!

Tack för en härlig kväll, tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback