En riktig pangkyss!

Beskriv en riktigt bra kyss!
Bra andedräkt, mjuka och ganska stora läppar, fuktigt men absolut inte blött och tungan ska inte ligga död i min mun men heller inte vifta runt som en elvisp.

Om en kändis fick bo hos dig en vecka, vem skulle det vara?

Barack Obama, för att han verkar vara så jäkla trevlig och jordnära. Dessutom är han vansinnigt het.

Vad vill du alltid ha i kylskåpet?
Gourmetost.

Är det okej att flörta över internet när man är i ett förhållande?
Ja, så länge man inte tänkt ta det ett steg längre. Och förresten, det gäller bara mig såklart, min pojkvän får på inga som helst villkor flörta med någon annan.

Vilken egenskap skulle du vilja ha?
Överskottsenergi.

Vilka egenskaper är viktigast hos din framtida partner, rangordna dom.
Stabil, trygg, intelligent, jordnära, lång, stark, händig och äventyrlig.

Vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.
Ärlighet, vänskap och kärlek.


När gjorde du senast bort dig?
Äh, jämt och ständigt men jag skäms i princip aldrig. Det gör andra åt mig.

Du står i baren, vad beställer du?
En drink som killen som nyper mig i baken får betala.

Du och din partner har varit ihop i några veckor, och han börjar flytta in saker hos dig. Hur reagerar du?
Tja, beror väl på om vi känt varandra långt före innan vi blev tillsammans. Mitt ex flyttade in sin tandborste efter en månad, jag blev livrädd trots att vi känt varandra sedan lågstadiet men samtidigt är det lite gulligt.

Om du fick chansen att bli Sveriges statsminister, skulle du ta den?
Nej, så jäkla dåligt betalt.

Beskriv en perfekt frukost!
Te, kaffe, exotiska frukter, vitt grekiskt lantbröd, apelsinmarmelad, ost, ägg och thailändsk youghurt.

Du är på karaokefest och måste sjunga, vilken låt sjunger du?
Summer of 69 eller Krokodilen Kaj.

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Nä, för då hade jag ju dött på kuppen eftersom min värsta rädsla är att dö.


40-, 50-, 60-, 70-, 80- eller 90-tal ... på vilken tid hade du velat leva i?
Jag hade varit 50-talets rebell.

Finns det något du fejkar?
Hårfärgen.

Ger du ut ditt nummer till vem som helst över internet?
Nej, tack.

Vad är du bäst på?
Att få folk att göra som jag vill, tragiskt, jag vet, men de får väl fan skylla sig själva...

Vilken person var du under högstadiet? Ex. skolans snyggaste, plugghäst osv.
Rebellisk clown som spelade blåst men gick ut med MVG i nästan allt. Och jag var fan snygg på den tiden.

Vilken karaktär i Sex and the city skulle du vilja ha som bästa vän?
Jag har ju redan en Carrie i min vänskapskrets och hon älskar jag, så det får bli Carrie då!

Vad skulle du vilja ha allra mest just nu?
Så mycket cash på kontot att jag inte kan spendera det ens om jag handlar för en miljon kronor eller skänker samma summa varje dag resten av mitt liv.

Gå genom livet utan att ha några vänner eller aldrig någonsin ha sex igen?
Aldrig mer ha sex


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha tacktack ! :) Ja gör det du, Lite nya listor i omlopp skadar aldrig ! =)

Postat av: Angelica Lindvall

Elina: Så sant så sant. Har ni snö uppe i norr? :) Det snöar för fullt här just nu..

2008-12-02 @ 12:04:43
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Mia

Storsint av dig att välja vännerna framför sex, haha! =D love ya!

2008-12-03 @ 19:56:09
URL: http://mya.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Mia: Haha, ja, till skillnad mot dig..! Sexmonstret! :P Love you 2. ;)

2008-12-03 @ 21:19:43
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback