Bortskämd eller gudomligt snäll

Jag fick allt jag önskade mig och lite till i julklapp. Antingen beror det på att jag är bortskämd eller så har jag varit gudomligt snäll i år. Jag vill tro det senare men det vete tusan. 

Jag fick bland annat nya Ipod, en rosa. Jag trodde faktiskt inte jag skulle få den så gissa om jag blev glatt överraskad! Sedan har jag fått lite annat smått och gott som fina koppar, glöggset, glöggpaket, extralysen till bilen, en vit dalahäst från Nusnäs som min ena kusin målat, en superfin ljusstake som min andra kusin gjort, vantar, tofflor (en klassiker!), Pantertanter-serien och pengar plus mycket mer. Jag är så himla glad för allting. Tack så mycket! ♥



Vad fick du i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback